ورود اعضاء-پس از خرید سامانه پیامکی از این قسمت وارد شوید
صفحه2

در حال بارگذاری 10 رکورد بعدی

آیا شارژی پیامک و اعتباری که در پنل وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟

پاسخ

خیر اعتبارریالی یا عددی موجود در پنل شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید پنل در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد . جهت شارژ حساب به شماره حساب های موجود در سایت واریز انجام دادم ولی هنوز پنل شارژ نشده است . روش شارژ حساب در این نرم افزار به دو صورت می باشد : شارژ آنلاین واریز به حساب برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید ، پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ می گردد. در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما می بایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید ، کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آنرا تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد.

حداقل شارژ اعتبار چقدر است ؟

پاسخ

هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد ، شما میتوانید به هر میزان پنل کاربری خود را شارژ نمایید.

من از شرکت دیگری یک پنل خریداری کرد ام و چندین شماره در آنجا دارم ، آیا امکان انتقال شماره ها به شرکت شما وجود دارد ؟

پاسخ

بله ، این امکان وجود داشته و به سادگی قابل انتقال است ، کافیست شرکتی که شما قبلا از آنها سرویس میگرفتید یک نامه به اپراتور ارسال نمایند و اعلام کنند که شماره ها را به شرکت وب وان انتقال دهند.

آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟

پاسخ

خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.

برای شرکت ها و ادارات و موسسات چه مدارکی لازم است ؟

پاسخ

تصویر کارت ملی جدید نماینده شرکت که با پنل کار می کند به همراه تصویر روزنامه رسمی یا آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید.

بنده خط اختصاصی رایگان خود راسفارش داده ام اما قبل از فعال سازی آن توسط اپراتورهای شرکت،آیا امکان ارسال پیام از شماره های عمومی وجود ندارد ؟

پاسخ

این امکان وجود دارد ، شما میتوانید از طریق تمامی بخش ها به شماره های عمومی سامانه دسترسی داشته و ارسال انجام بدهید دقت کنید که در بخش ارسال انبوه حداقل گیرندگان 10 شماره میباشد.

پنل را از طریق گزینه شارژ حساب شارژ کردم و الان حساب من مثبت است ولی در بخش ارسال پیامک قادر به ارسال نیستم و هیچ شماره ای جهت انتخاب وجود ندارد ، راهنمایی بفرمایید

پاسخ

پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش "ارسال مدارک" در بالای صفحه می باشد ، پس از اینکه تصویر کارت ملی جدید خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود . سپس به بخش پشتیبانی>تیکت رفته و درخواست خود مبنی بر سفارش خط را به واحد پشتیبانی ارائه دهید.

قصد شارژ کردن پنل را توسط شارژ الکترونیک دارم ولی هنگام کلیک بر روی گزینه پرداخت وارد درگاه بانک نمی شود ، لطفا راهنمایی کنید

پاسخ

این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.

آیا علاوه بر اینترنت میتوان از اینترانت ملی جهت اتصال به سامانه استفاده نمود ؟

پاسخ

بله ، از آنجاییکه سرور ما در ایران میباشد امکان استفاده از سامانه به صورت "اینترانت ملی" امکان پذیر است. این امکان برای مدارس و موسساتی که از شبکه ملی استفاده میکنند بسیار کاربردی است. برای استفاده از سامانه از طریق اینترانت کافیست از آیپی 31.7.79.140 استفاده نمایید

تفاوت این سامانه با GSM Modem چیست ؟

پاسخ

GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است در این روش سرعت بسیار پایین ( 5 الی 10 پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه 300 برابر کند تر است! به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی 1000 یا 3000 نمایش داده می شود . این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است . نرم افزار هایی که از این روش استفاده می کنند قابل به روز رسانی نیستند . امکانات این گونه نرم افزار ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد. عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می باشد . این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد .

در حال بارگذاری 10 رکورد بعدی


021-41658